”Efter vi har fået implementeret Ordrestyring, har vi øget vores omsætning og fået overskud til at ansætte to mand mere”

poul1PoulMurer blev etableret i foråret 2008 af Poul F. Sørensen, der næsten har 40 års erfaring indenfor murerfaget. PoulMurer har kontor på Frederiksberg.

Da virksomheden blev etableret, var de 7 ansatte, men efter de fik implementeret Ordrestyring, frigav det ressourcer til at udvikle virksomheden, som nu tæller 10 ansatte.

”Vi bruger mindre tid på det administrative, det har øget vores omsætning og samtidig givet overskud til at ansætte flere. Ordrestyring giver os et bedre overblik og det er rart at alt er samlet ét sted. Det var også nemt at komme i gang med og det synes mine svende også”

Poul bruger især Ordrestyring til at styre ordreflowet, fakturere og til at registrere timeforbrug. Derudover har han også fået et helt nyt indblik i økonomien:

”Jeg har aldrig kendt mit dækningsbidrag, men efter jeg har fået Ordrestyring kan jeg se det procentmæssigt og det gør, at jeg kan justere på mine priser. Det giver et super godt overblik over min økonomi”

Han tilføjer:

”Efter vi fik implementeret Ordrestyring er der kommet mere ro på og hverdagen er mindre stressende”

”Det er nemt af finde ud af, logisk og brugervenligt”

poulmurer-2Pouls datter hjælper til i forretningen, som bogholder og oplever også, at Ordrestyring giver et bedre overblik.

”Det giver et super godt overblik og så er det er nemt af finde ud af, hvordan funktionerne arbejder sammen. Samtidig er det logisk og brugervenligt. Det er ikke alle funktionerne jeg har afprøvet, men jeg er ikke bange for at prøve nye ting i systemet, fordi det hele er så forståeligt”

Hun uddyber:

”Jeg bruger supporten rigtig meget, chatfunktionen er super effektiv. Man kan altid lige skrive, hvis man har et spørgsmål og så kommer der hurtigt svar”.