26.06.19

Digitalisér dit regnskab og spar værdifuld tid

Når du driver egen virksomhed er din tid værdifuld, så hvorfor bruge tid på kedeligt og manuelt tastearbejde, hvis det kan gøres automatisk i stedet?

Bruger du et digitalt regnskabsprogram, er det muligt at automatisere mange af de kedelige tasteopgaver, så du i stedet kan bruge tiden på dine kunder og på at øge din omsætning.

Få nemt betaling for dit arbejde

Det er alfa og omega for alle selvstændige at kunne få betaling for deres arbejde, så der er penge på bankbogen. Med et digitalt regnskabsprogram, kan du nemt oprette en professionel faktura, som du kan sende afsted til din kunde direkte fra regnskabsprogrammet, så du slipper for først at lave en fil, som du så skal sende på mail. I Billy Regnskabsprogram kan du hurtigt oprette en faktura, og du kan designe din faktura, så den ser ud, som du gerne vil have det.

I Billy har du også adgang til et Tilbudsmodul, hvor du kan oprette særlige aftaler og tilbud til dine kunder. Hvis tilbuddet skal gøres permanent, kan du lave det til et fast abonnement med få klik. Det er også muligt at lave og sende en faktura eller at oprette tilbud direkte hos en kunde, hvis du downloader Billys mobil-app. På den måde skal du ikke først hjem bag computeren.

Med Billy har du også mulighed for at integrere dit regnskab med et automatisk rykkersystem, så du ikke selv skal holde øje med, om du får dine indbetalinger til tiden. Men skulle du have lyst til at følge med, får du et fuldt og overskueligt overblik over dine økonomi via oversigtsmenuen.

Bogfør dine udgifter automatisk

En opgave, som for mange selvstændige kan virke uoverskuelig, er at bogføre udgifter og bilag. Men det er en essentiel del af det at føre regnskab i forhold til at kunne redegøre for din virksomheds økonomi.

I et digitalt regnskabsprogram kan du let bogføre regninger og uploade bilag. I Billy kan du endda aktivere en scanningsmotor med et enkelt klik, så dine bilag automatisk bliver udfyldt i regnskabssystemet. Ligesom at du kan sende fakturaer fra Billys mobil-app, kan du også uploade og få styr på dine bilag, mens du er på farten.

Når du hele tiden holder din bogføring ajour, så gør du det langt lettere for dig selv, når du skal udarbejde din selvangivelse og dit årsregnskab.

Det er muligt at integrere Ordrestyring med Billy, så dine kunder automatisk bliver synkroniseret med dit regnskab, og så fakturaer og produkter automatisk bliver overført og bogført.

Brug for hjælp

I et digitalt regnskabsprogram er der også mulighed for at få hjælp, hvis du skulle være i tvivl om, hvordan du skal gribe dit regnskab an.

Hvis du er bruger af Billy, kan du kontakte support-teamet alle ugens dage både på mail, chat og via telefonen, hvis du skulle have spørgsmål til dit regnskab, og få hurtig hjælp.

Vi bruger cookies på vores hjemmeside for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close