facebookpixel
Andre brancher

FX team kundecase

FX Team har styr på detaljerne

FX team logo

FX Team er en helt speciel håndværkervirksomhed

FX Team er ikke en helt almindelig håndværkervirksomhed. De bruger nemlig deres håndværkere til at lave kulisser og special effekts til film.

Alligevel bruger de Ordrestyring på helt samme måde som alle andre håndværkervirksomheder.

Detaljerne er helt afgørende for FX Team, og her spiller Ordrestyring en vigtig rolle. Med det fulde overblik over alle deres håndværkere og særlige opgaver, kan de hurtigt planlægge sagerne ned til den mindste detalje.

Se den fulde kundecase om FX team

Det I får tilbage ved at implementere Ordrestyring, det er, at I bliver bedre til at planlægge jeres tid, I bliver bedre til at fakturere til tiden, I bliver bedre til at få alle tingene med på jeres fakturaer. Det gør også bare, at når man overordnet bliver bedre, jamen så skaber man mere tid til sig selv, og så kan det rent faktisk ende op med, at jer der er selvstændige derude, I får jeres weekender tilbage.”

Frank Thind
Front Office

Med det kølige overblik og styr på forretningen, er der blevet plads til at se efter, hvordan medarbejderne trives. Det er blevet helt tydeligt, at der hvor FX teams medarbejder er mest dygtige og brænder for deres arbejde, også er der, hvor de leverer det bedste produkt, og så endda hurtigt!

Ifølge Frank er fordelene for FX Team nærmest uendelige. Ikke alene har de fået en større gennemsigtighed på deres sager, men de har også fået bedre økonomi, bedre overblik over tidsforbrug og materialer, og dertil får de alle timer og materialer med på fakturaen. Og sidst, men ikke mindst, sparer de simpelthen så meget tid i hverdagen, nu hvor de har fået Ordrestyring.

Da Frank først fik kontakt til Ordrestyring, kom der en repræsentant ud, og gennemgik systemer med ham og hans team. Under mødet blev det meget tydeligt for Frank at der skulle ryddes gevaldigt op i den måde forretningen blev styret på. Det blev meget tydeligt at der var en meget nemmere og bedre måde at gøre tingene på, og her kom Ordrestyring ind i billedet.

Vi har optimeret forretningen for over 20.000 håndværkere

VVS firmaet Østblik VVS' logo
El-firmaet Odense Els logo
TagGruppens logo
Kloakfirmaet KloAggers logo
HK Entreprises logo
Malerfirmaets R2Farvers logo
Neocoatings logo

Vi er med dig hele vejen!

Når du bliver kunde hos Ordrestyring får du,

udover det bedste produkt på markedet:

En grundig gennemgang af Ordrestyring af verdens bedste Customer Succes team

Hjælp til opsætning af dine fakturaer og tilbud med eget logo og brevpapir

Opsætning af integration til dit økonomi- og lønsystem

Opsætning af dine kvalitetssikringsskemaer, tjeklister og aftalesedler

Ordre sms/mail notifikationer til dine kunder via Jublo

Klarpris Basic inkluderet (værdi: 795 kr./md.)

Indlæsning af varelister med dine interne varer

EDI opsætning (modtagelse af kreditorbilag)

Ubegrænset adgang til Ordrestyring app på alle dine devices

Ubegrænset support for alle i virksomheden (telefon, mail, chat)

Tablet og smartphone der viser Ordrestyrings systemet

Du er i trygge hænder

Ordrestyring har allerede gjort administrationen nemmere og optimeret forretningen for mere end 20.000 danske håndværkere og deres bogholdere. Vores team står klar til at hjælpe dig hele vejen igennem, og vi ser frem til at byde jer velkommen i Ordrestyring-familien!

Har du spørgsmål, så kontakt vores team på
salg@ordrestyring.dk / 70 27 35 25

Maick Tranberg Jørgensen der er Account Manager hos Ordrestyring
Maick Jørgensen
Anders Kaagh der er Account Manager hos Ordrestyring
Anders Kaagh
Tobias Thomsen der er Account Manager hos Ordrestyring
Tobias Thomsen
Flemming Stensgaard Jensen

Title

Title

Patricia har stiftet bekendtskab med flere systemer, men har valgt at holde fast i Ordrestyring, som hendes fortrukne og primære system hun tilbyder sine kunder at komme i gang med. Det gør hun fordi, at det er det system der opfylder alles hendes behov som bogholder, men også fordi det er ret stærk på markedet og fremme i skoene på de områder, det kan noget indenfor.

Patricias kunde, Murermester Hansen, har mere tid og penge til de sjove ting

Murermester Hansen, eller Daniel som han hedder til fornavn, har fået mere overskud i kassen og mere tid til de sjove og gode ting. Det større overskud har gjort, at der nu er penge til at købe nye biler og nyt arbejdstøj mm. Dertil er der blevet råd til at vækste, i stedet for bare at få tingene til at løbe rundt.


Der er kun én ting – se at blive digitale!

Patricia er af den fulde overbevisning, at de virksomheder der tror, at de kan klare sig med pen og papir, vil blive overhalt med 100 længder af deres konkurrenter. Konkurrenterne, der er digitale, vil være hurtigere og bedre, de vil kunne måle på deres arbejde og de vil tjene flere penge på det de laver. Så der er kun én ting at gøre – se at blive digitale! 

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?