Brian Andersen er ene mand om Andersens VVS Teknik, som han startede i 2012. Med base i Kongens Lyngby rykker han ud til det meste af Københavnsområdet – og ingen opgaver er for små!

Nemt og tidsbesparende

Ordrestyring er efterhånden blevet en integreret del af Brians hverdag og han bruger systemet til alle de administrative opgaver: tilbud, fakturaer, bogføring og løn.

brian

”Jeg sparer 80% af min tid på kontorarbejde. Når jeg kommer hjem kan jeg bare sidde på min telefon og registrere mine timer. Før i tiden havde jeg en masse papirer, som jeg sad og registrede timer på – det slipper jeg for nu, hvor alt ligger i Ordrestyring. Jeg kunne sidde 1-2 timer om dagen på kontoret, hvor jeg nu kun sidder der 4-5 timer om måneden,” fortæller Brian Andersen.

”Der er også en fordel, at jeg ikke skal bruge tid på at lede efter kundeoplysninger i en mappe, men bare kan gå ind i Ordrestyring og søge på kunden. Det giver mig et hurtigt og præcist overblik over hvad jeg har lavet for mine kunder. Jeg behøver heller ikke længere sidde med en regnemaskine – systemet regner det hele ud og giver mig et overblik over min økonomi. Desuden kører det også sammen med mit økonomisystem, hvilket er ret smart, da min revisor bor helt i Næstved, så kan han selv logge ind og få et overblik,” fortsætter han.

“Konen synes også, at det er nemt”

Brian begyndte at bruge Ordrestyring i november 2015 og lærte hurtigt systemets funktioner at kende.

”Den første uge sad jeg og legede med systemet og fandt ud af en masse ting – det gik nemt. Det tog ca. 1-2 uger at lære det at kende, men nu er det blevet nemt og er blevet en naturlig del af hverdagen.

Brian fandt selv ud af at navigere rundt i systemet, og det gjorde hans kone også.
”Ind i mellem, hvis jeg ikke lige er hjemme, får jeg bare konen til lige at lave en ordrer – hun synes også, at det er rigtig nemt.”