facebookpixel
bogholder ikon

DEGOVI

Ordrestyring er bedst - det siger bogholderen!

Om bogholdervirksomheden Degovi

Degovi bogholder kundecase portrait
Degovi logo

Degovi står for ‘Den gode virksomhed’ og er en bogholdervirksomhed med fokus på digitalisering, til små og mellemstore virksomheder. 
Patricia Nørlund er partner i Degovi, og har været bogholder i mere end 15 år. Degovi har mange håndværkere som kunder, og hjælper dem med at blive digitale og bruge Ordrestyring til at vækste deres forretning.

Se den fulde kundecase om Degovi

Før i tiden brugte jeg timer på et lager på at finde en mappe med et bilag, jeg skulle bruge til en revisor. At få alt ind digitalt, så jeg bare kan søge efter det betyder, at jeg kan finde alt og forklare alt på ingen tid. Det er virkelig guld værd for mine kunder!

Patricia Nørrelund
Bogholder

Degovi bogholder kundecase portrait

Digital power-bogholderi for håndværkere

Digital power-bogholderi for håndværkere
Digital power-bogholderi for håndværkere

For Patricia er Ordrestyring hendes fortrukne system

Patricia har stiftet bekendtskab med flere systemer, men har valgt at holde fast i Ordrestyring, som hendes fortrukne og primære system hun tilbyder sine kunder at komme i gang med. Det gør hun fordi, at det er det system der opfylder alles hendes behov som bogholder, men også fordi det er ret stærk på markedet og fremme i skoene på de områder, det kan noget indenfor. 

Patricias kunde, Murermester Hansen, har mere tid og penge til de sjove ting

Murermester Hansen, eller Daniel som han hedder til fornavn, har fået mere overskud i kassen og mere tid til de sjove og gode ting. Det større overskud har gjort, at der nu er penge til at købe nye biler og nyt arbejdstøj mm. Dertil er der blevet råd til at vækste, i stedet for bare at få tingene til at løbe rundt.


Der er kun én ting – se at blive digitale! 

Patricia er af den fulde overbevisning, at de virksomheder der tror, at de kan klare sig med pen og papir, vil blive overhalt med 100 længder af deres konkurrenter. Konkurrenterne, der er digitale, vil være hurtigere og bedre, de vil kunne måle på deres arbejde og de vil tjene flere penge på det de laver. Så der er kun én ting at gøre – se at blive digitale! 

Vi er med dig hele vejen!

Når du bliver kunde hos Ordrestyring får du,

udover det bedste produkt på markedet:

En grundig gennemgang af Ordrestyring af verdens bedste Customer Succes team

Hjælp til opsætning af dine fakturaer og tilbud med eget logo og brevpapir

Opsætning af integration til dit økonomi- og lønsystem

Opsætning af dine kvalitetssikringsskemaer, tjeklister og aftalesedler

Ordre sms/mail notifikationer til dine kunder via Jublo

Klarpris Basic inkluderet (værdi: 795 kr./md.)

Indlæsning af varelister med dine interne varer

EDI opsætning (modtagelse af kreditorbilag)

Ubegrænset adgang til Ordrestyring app på alle dine devices

Ubegrænset support for alle i virksomheden (telefon, mail, chat)

Tablet og smartphone der viser Ordrestyrings systemet

Vi taler sammen med andre systemer

Ordrestyring fungerer sammen med en lang række andre smarte systemer, der kan optimere din forretning endnu mere, som bl.a økonomi- og lønsystemer.

Her er et lille udvalg:

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?