Vi samler på glade kunder

Se hvad Emil Hansen & Søn A/S har at sige om Ordrestyring.dk

”Ordrestyring er fantastisk at arbejde med”

Emil Hansen & Søn A/S har kontor i Næstved, men har afdelinger i både Næstved og Præstø. De går op i de stolte traditioner i det gamle blikkenslagerhåndværk, men kigger også fremad og løser opgaver som naturgas og varmepumper. Michael Grebart er autoriseret VVS-installatør og direktør i virksomheden, købte forretningen i 2008.

“Vi overtog en oldsmobil”

Når ordrerne skulle faktureres, sad overmontøren i timevis og slog grossisternes priser op på de materialer, der stod på arbejdssedlen. Svendene anførte også deres timer på arbejdssedlerne, som lå og flød overalt – og hvor noterede man lige sin ferie henne? Kontordamen skrev timerne over i en lønbog – og det var hende der fik stryg, hvis de ikke stemte.

”Vi overtog en oldsmobil,” indrømmer Michael Grebart om forretningen, da han købte den med sin kone Mette, i 2008.

”Altså, dengang vi købte firmaet, befandt det sig i papiralderen, kan man godt kalde det. Så det trængte til at blive udviklet – i dén grad!” Fastslår Michael.

I den efterfølgende tid skiftede Michael både lønsystem og økonomisystem, og han var blandt andet en af e-conomics allerførste brugere. Siden da er flere uundværlige tjenester kommet til, blandt andet Dropbox, Autolog, KlarPris – og ikke mindst Ordrestyring.

Foruden Emil Hansen & Søn A/S har parret også virksomheden TopVVS.dk, som udelukkende er en webshop.

”Vi fakturerer meget hurtigere og vi har hele tiden overblik over alle vores sager. Processen fra en ordre kommer ind, til vi sender en regning ud af huset er blevet lynhurtig”

Michael Grebart, Emil Hansen & Søn A/S

Ordrestyring kunne ikke undværes efter demo

Det var til et ERFA-møde i VVS-installatørforeningen, at Michael så Carsten Rasmussens, adm. direktør i Ordrestyring, demonstrere systemet.

”Jeg takkede ja til en demoversion og så gik der ikke længe før vi ikke kunne undvære det,” husker han. Det var ellers ikke fordi at Ordrestyring og Emil Hansen & Søn A/S var et perfekt match fra starten, men Michael Grebart bad om at få justeret og ændret nogle af funktionerne til hans behov.

”Vi fakturerer meget hurtigere og vi har hele tiden overblik over alle vores sager. Processen fra en ordre kommer ind, til vi sender en regning ud af huset er blevet lynhurtig,” fortæller Michael. Han er desuden begejstret for, at kunderne er med til at bestemme udviklingen af produktet.

”Det er virkelig fedt. Vi blev kunder i januar 2014 og allerede den første måned fik vi lavet sindssygt meget om i systemet,” griner han.

Så hvis du er glad for økonomifanen, rapporterne og faktureringsdelen, så er det Michael Grebart du kan takke det for.

Se alle kundecases

Vil du vide mere?

Du er velkommen til at downloade vores brochure

Download

Gennemskuelig pris

269 kr.
Pr. medarbejder / md.
9.995 kr. i oprettelse

Prøv gratis i 14 dage

Vi bruger cookies på vores hjemmeside for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close