Vi samler på glade kunder
Se hvordan Ordrestyring har frigivet ressourcer og øget omsætningen for virksomheden Poulmurer.
“Vi har øget vores omsætning og fået overskud til at ansætte to mand mere”
PoulMurer har mere end 40 års erfaring på området og foretager opgaver i hele Storkøbenhavn, med kontor beliggende på Frederiksberg.
Ordrestyring frigav ressourcer
Da virksomheden blev etableret i 2008 havde PoulMurer 7 ansatte, men efter de fik implementeret Ordrestyring, frigav det ressourcer til at udvikle virksomheden, som i dag tæller 10 mand.
”Vi bruger mindre tid på det administrative, det har øget vores omsætning og samtidig givet overskud til at ansætte flere. Ordrestyring giver os et bedre overblik og det er rart, at alt er samlet ét sted. Det var også nemt at komme i gang med – og det syntes mine svende også,” fortæller Poul.
Han bruger især Ordrestyring til at styre ordreflowet, fakturere og til at registrere timeforbrug. Derudover har han også fået et helt nyt indblik i økonomien. ”Jeg har aldrig kendt mit dækningsbidrag, men efter jeg har fået Ordrestyring kan jeg se det procentmæssigt og det gør, at jeg kan justere på mine priser. Det giver et super godt overblik over økonomien,” fortæller han.
”Jeg har aldrig kendt mit dækningsbidrag, men efter jeg har fået Ordrestyring kan jeg se det procentmæssigt og det gør, at jeg kan justere på mine priser. Det giver et super godt overblik over økonomien”
”Det er nemt af finde ud af, logisk og brugervenligt”
Pouls datter hjælper til i forretningen som bogholder og oplever også, at Ordrestyring giver et bedre overblik.
”Det giver et super godt overblik og så er det nemt at finde ud af, hvordan funktionerne arbejder sammen. Samtidig er det logisk og brugervenligt. Det er ikke alle funktionerne jeg har afprøvet, men jeg er ikke bange for at prøve nye ting i systemet, fordi det hele er så forståeligt. Derudover bruger jeg supporten rigtig meget – chatfunktionen er super effektiv. Man kan altid lige skrive, hvis man har et spørgsmål og så kommer der hurtigt et svar.”