Rackbeat logo

Let og intelligent lagerstyring

Rackbeat’s cloud-baserede lagerstyringssystem er et effektivt redskab til virksomheder, der ønsker at sætte deres lagerbeholdning i system, og samtidig skabe overblik over salg og behov for indkøb af nye varer.

Er Rackbeat relevant for min virksomhed?

Automatisk lagerstyring er relevant for alle virksomheder, der køber og sælger varer samt virksomheder som køber varer eller materialer de skal bruge i deres arbejde f.eks. håndværkere, og en god løsning for dig, der ønsker at effektivisere manuelle processer og spare tid på unødig administration.

Med Rackbeat får du blandt andet:

  • Fuldt overblik over din aktuelle lagerbeholdning
  • Overblik over indkøbte varer og reelt forbrug
  • Overblik over materialeforbrug på enkelte sager
  • Mulighed for lagerstatus for hver enkelt vogn
  • Mulighed for at optælle dit lager på varenummer og/eller stregkode

Intelligent lagerstyring, der tilpasses din virksomheds behov

Betal kun for det du behøver

Med Rackbeat kan du tilgå din lagerbeholdning i realtid fra enhver enhed, og tilføje nye brugere eller tilkøbe ekstra funktioner til systemet, når behovet opstår. På den måde undgår du at betale for funktionalitet, du ikke har behov for.

Grundig onboarding og gratis support

Som kunde tilbydes du et grundigt onboarding-forløb med brugertilpasset opsætning, import af data, integrering til dine øvrige applikationer, træning, samt gratis dansk support.

Partner Spotlight

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?