Få styr på Kvaliteten med Ordrestyring​

Kvalitetssikring til håndværkere​

Kvalitetssikring er et vigtigt punkt for de fleste håndværkervirksomheder. Ved hjælp af tjeklister og skemaer skaber I de bedste rammer for, at standarder og procedurer bliver overholdt på hver opgave. Vi ved dog fra vores kunder, at det er et punkt, der kan blive overset – selv med de bedste hensigter. Derfor har vi gjort kvalitetssikring med Ordrestyring så nemt, tilgængeligt og hurtigt som muligt.

Med Ordrestyring kan håndværkerne nemt udfylde skemaerne og tjeklisterne til kvalitetssikringen via appen, hvorefter Mester kan følge med via systemet.

Dét gør jeres hverdag nemmere.

Få styr på Kvaliteten med Ordrestyring​

Kvalitetssikring til håndværkere​

Kvalitetssikring er et vigtigt punkt for de fleste håndværkervirksomheder. Ved hjælp af tjeklister og skemaer skaber I de bedste rammer for, at standarder og procedurer bliver overholdt på hver opgave. Vi ved dog fra vores kunder, at det er et punkt, der kan blive overset – selv med de bedste hensigter. Derfor har vi gjort kvalitetssikring med Ordrestyring så nemt, tilgængeligt og hurtigt som muligt.

Med Ordrestyring kan håndværkerne nemt udfylde skemaerne og tjeklisterne til kvalitetssikringen via appen, hvorefter Mester kan følge med via systemet.

Dét gør jeres hverdag nemmere.

Altid ved hånden​

Udfyld i appen, gem på sagen, tilgå i systemet

Nemt og effektivt​

Opsæt skemaer / tjeklister på hver opgavetype​

Online backup​

Al jeres dokumentation gemmes digitalt​

Praktisk overblik​

Organisér filer i mapper og undermapper ​

Tilpas og tilføj​

Skemaer og lister tilpasses nemt hver opgave ​

Tag kampen op mod glemt kvalitetssikring​

Uden tjeklister og kvalitetssikringsskemaer kan man hurtigt glemme dele af procedurer, og så opstår der fejl og mangler. Vi er trods alt kun mennesker. Fordi håndværkere typisk arbejder med opgaver, der påvirker byggeriet i større grad, hvis der opstår fejl, er det vigtigt, at processerne bliver overholdt. Det kan f.eks. være den rette rækkefølge, så delopgaverne kan tilpasses hinanden, eller at undgå alvorlige fejl i byggeriet, der kan bringe menneskeliv i fare.

Når kvalitetssikringen laves med pen og papir er der flere risici. De typiske, vi hører fra vores kunder, er:

Med Ordrestyring får I en digital løsning, der mindsker disse risici ved at integrere processerne for kvalitetssikring i jeres daglige arbejde.

Digital kvalitetssikring - Altid lige ved hånden​

Ordrestyring hjælper mere end 30.000 håndværkere med at få styr på alt fra sagsstyring til fakturering. Vi er et danskudviklet digitalt system udviklet specielt til håndværkere. I appen kan håndværkerne registrere timer og materialer samt udfylde kvalitetssikringen online – alt sammen direkte fra telefonen. Tilbage på kontoret kan Mester og administrationen se registreringerne, dokumentationen og de udfyldte KS-skemaer og lister i realtid.

Når kvalitetssikringen gøres digitalt, er skemaerne og tjeklisterne altid lige ved hånden. Det betyder:

Alt i alt bliver det altså nemmere at overholde processerne, når I har Ordrestyring ved jeres side.

Tilpas efter behov og lovkrav

Med Ordrestyring har I mulighed for at implementere jeres kvalitetssikringsprocesser på tværs af alle opgavetyper.

Mester og administrator bestemmer, hvilke tjeklister eller KS-skemaer, der skal være obligatoriske på udvalgte typer af sager. Når en tjekliste gøres obligatorisk, kan medarbejderen ikke afslutte opgaven, før skemaet er udfyldt.

Fra enkelte kunder høre vi, at kvalitetssikring stadig ikke bliver gennemført. Det er typisk af den enkle årsag, at motivationen fra medarbejderne mangler. I de tilfælde foreslår vi, at timeregistrering lægges som det sidste punkt i de obligatoriske skemaer. Vil medarbejderen have løn for sine fakturerbare timer, må de altså udfylde skemaerne først.

Nemt med Ordrestyring

Med Ordrestyring tilgængeligt via computer og mobil er det nemt at følge med i kvalitetssikringen og sagernes status – også når I ikke er på kontoret.

  • Opret og tilpas online

    Mester opretter de skemaer og tjeklister, som virksomheden har behov for, tilpasset til de forskellige opgavetyper.

  • Udfyld med app

    Medarbejder udfylder skemaerne og tjeklisterne i appen efter hver udført opgave.

  • Gemt i systemet

    Al dokumentation i forbindelse med kvalitetssikring gemmes online på Ordrestyrings servere. Filer kan gemmes i mappesystem med undermapper.

  • Kvalitetskontrol

    Mester eller administration tjekker og godkender dokumentationen.

  • Søg og find

    Al data kan nemt findes frem igen i app og på pc, når I har brug for det.

Mobil der viser hvordan man udfylder kvalitetssikrings skemaer i Ordrestyrings appen

Vores kunder siger:

Klar til at tage det næste skridt?​

Ordrestyring er et digitalt system udviklet til danske håndværkere. Vores mission er, at gøre branchen mere effektiv ved hjælp af digitale værktøjer – herunder også digital kvalitetssikring. Vi ved, at hverdagen går stærkt i branchen. Derfor er det vigtigt, at I har alt, I skal bruge, lige ved hånden. Det får I med Ordrestyring.

Book et møde med os og hør mere om, hvordan Ordrestyring kan give jeres virksomhed en endnu bedre bundlinje. 

slot gacor

Klar til at høre mere?

Med introduktionen af systemet og Ordrestyring får du en idé om, hvordan jeres forretning kan få gavn af Ordrestyring.

Book et 15 minutters møde her.

Klar til at høre mere?

Gennem en demonstration af systemet får vi en snak om, hvordan I med Ordrestyring kan skabe en stærkere forretning. 

Mødet varer 45 minutter og kan bookes her. 

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker?

Bestil en demo og se hvordan Ordrestyring kan styrke din forretning.

Udfyld formularen. Så kontakter vi dig og aftaler en tid, der passer dig. 

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?