facebookpixel

Dagsoversigten i ordrestyring

Velkommen til dagsoversigten


Læs mere


Se videoguiden


Prøv dagsoversigten nu

Det vigtigste værktøj i din planlægning

Fuldt overblik

Dagsoversigten er dét værktøj, der giver dig fuldt overblik over alle medarbejdere og planlægningen. 

Nem planlægning

Det fulde overblik og tilpasset visning gør det nemt og hurtigt for dig at planlægge og ændre tider. 

Se tingene på din måde

Bestem selv, hvordan dagsoversigten skal vise dine planlagte tider, og tilpas det løbende efter behov.

Vi hjælper dig hele vejen

Se vores on-demand webinar og arbejd smartere


Ordrestyring Webinar Dagsoversigt


Se den nu!

Fuldt overblik i dagsoversigten

Dagsoversigten er dér hele planlægningen sker, og derfor har vi gjort det nemt at få et fuldt overblik over planlagte og ledige tider. Om der er åbne ordrer, igangværende ordrer, værksted, ferie eller andet, så har du overblik over alle medarbejdernes hverdag.  

Samtidig kan du tilpasse visningen i kalenderen, så du kan se tingene på den måde, der giver mest mening for dig! Farverne og størrelserne gør, at du med et enkelt øjekast kan skabe dig et overblik over planlagte tider, ledige tider og fordelingen at type opgaver på tværs af alle afdelinger og medarbejdere. 



Søg på specifikke ordre

Står du og skal finde en bestemt ordre eller begivenhed i dagsoversigten, så kræver det ikke mere end en enkelt søgning. Du søger bare direkte på det, du leder efter, og alle andre ordrer og begivenheder bliver filtreret fra. Du kan søge på type opgaver, vejnavn, kunde – alt det du kan finde på.  Det sparer dig en masse tid, og du kan hurtigt komme videre i dit arbejde. 

Relativ størrelse på begivenheder

Du bestemmer selv, hvordan du vil se dine planlagte tider. Vil du have, at de alle har samme størrelse, uanset hvor lang tid de tager, eller vil du have, at størrelsen varierer alt efter, hvor lang tid der er afsat til opgaven, så er valget dit. 

Fordelen ved at have begivenhederne til at fylde deres relative størrelse er, at du hurtigere kan skabe dig en fornemmelse af længden på opgaven, og fordele små, store, og særlige typer opgaver mellem medarbejdere, som det passer dig.



Søg direkte på medarbejdere

Find hurtigt frem til en bestemt medarbejder, og personens planlagte og ledige tider, ved at søge direkte på personen. 

Det giver dig nemt et overblik over hvor personen er, hvad de skal senere på dagen, ugen eller måneden, samt hvornår de har mulighed for at tage en opgave mere.

Flyt rundt på medarbjedere

Du kan sortere rækkefølgen på afdelinger og de medarbejdere der er i afdelingen. På den måde bestemmer du helt selv, hvem der skal vises først, i midten og til sidst i hver afdeling. 

Du kan også bestemme rækkefølgen på ‘ingen afdeling’ og på den måde sortere i hvilken rækkefølge medarbejderne vises.



Scroll derudaf

Scroll endeløst frem og tilbage i tiden, og find hurtigt den dag, uge eller måned du leder efter. 

Er du færdig med at scrolle, og bare gerne vil se på den nuværende uge, så kan du fastlåse visningen. 


se videoguiden

Sådan kommer du i gang med den nye dagsoversigt

Er du klar til at få styr på din forretning
og blive digital?


Lad os tage en snak

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?