Er du håndværker? Leder du efter en effektiv måde at holde styr på tiden, ordrerne og alt andet i din forretning, så er digital sagsstyring lige noget for dig!
Digital sagsstyringssystem der giver dig overblik over hele din forretning
Du vil spare tid på en masse administrativt arbejde, ved at bruge et digitalt system til sagsstyring
Med et system og en app der taler sammen, kan alle i virksomheden arbejde sammen på en optimal og effektiv måde
Du får fuldt overblik med Ordrestyring, Håndværker! Ordrestyring er nem og effektiv digital sagsstyring til håndværkere, med alt fra arbejdssedler, time – og materialeregistrering, kvalitetssikring til fakturering. Systemet og appen giver dig komplet sagsstyring, og letter dit administrative arbejde, så der er tid til de sjovere ting i hverdagen og livet.
Med et system til sagsstyring, kan du se frem til, at processer og arbejdsgange bliver digitaliseret og optimeret, hvilket vil give dig overblikket og overskuddet tilbage.
Ordrestyring til håndværkere samler nemlig hele din forretning på en nem og overskuelig måde.
…og meget mere
Som håndværker er det vigtigste dit håndværk, og det er det du skal bruge mest tid på i din forretning – ikke endeløse timer på administration. Som bogholder i en håndværkervirksomhed er det vigtigste, at du har fuldt overblik og styr på det hele. Derfor er det vigtigt for begge at spare tid og penge på administration.
Det slut med løse papirer, og administrativt arbejde der skal laves i fritiden og følelsen af, at der altid er noget du har glemt, når du bruger Ordrestyring som sagsstyringssystem.
I stedet kan du se frem til at vækste din forretning, og have mere tid til det du er god til. Fritiden bliver fritiden og kan nu bruges på familie, venner og alle dine andre interesser, for Ordrestyring giver dig din tid og din frihed tilbage.
Med Ordrestyrings app har du altid hele forretningen med på farten og lige ved hånden – uanset hvor du er. Fra du vågner om morgenen til du går i seng om aftenen, har du altid adgang til fuldt overblik over opgaver for alle medarbejdere.
Få styr på tiden ved at registrere timer i appen lige så snart du er færdig med dagen eller opgaven. Få styr på materialerne ved at registrere dem med det samme på ordren. Dokumentér og kvalitetssikre dit arbejde ved at uploade billeder og udfylde skemaer til ordren. Og slut det hele af ved at fakturere inden du er nået hjem på kontoret. Alt sammen direkte fra appen!
Lad os gøre det samme for dig!
Vi elsker vores brugere og sætter pris på deres mening! Her er hvad nogle af vores kunder siger om Ordrestyring.
Martin Ganderup
“Jeg anbefaler Ordrestyring, fordi du har timeregistrering, ordrer og fakturering samlet ét sted. Det betyder, at fra du opretter en kunde, til du sender en faktura, går der kun 2 minutter.”
Jan Mittelstein
“Vi bruger rigtig mange materialer. Hvis ikke vi havde Ordrestyring til at hjælpe os med at holde styr på alle vores fakturaer og materialer, ville vi gå tabt i materialer, som ikke bliver skrevet ind. Så det giver rigtig god mening for os at bruge Ordrestyring.”
Pelle Jensen
“Ordrestyring har givet rigtig meget, for det giver et kæmpe overblik, og det giver det med det samme. Det er få klik med musen, så har du et overblik, over hvad der skal foregå hele dagen. Du kan se uger frem og tilbage. Og det er en stor hjælp”
Prøv ordrestyring gratis i 14 dage
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?