Er du håndværker og leder du efter en effektiv måde at holde styr på alt fra timesagsstyring til ordrer og fakturaer?
Med Ordrestyring som jeres sagsstyringssystem får I det hele samlet ét sted. Alt ligger digitalt i appen på mobilen og via systemet på computeren. Begge taler sammen i realtid, så I altid har adgang til de nyeste informationer i virksomheden. Få klaret alt fra timeregistrering til dokumentation og kvalitetssikring med Ordrestyring og oplev, hvordan jeres hverdag bliver meget nemmere.
Få styr på alt fra timer til dokumentation
Administrationsopgaver kan nemt automatiseres
Få det fulde overblik over hele forretningen
Alle informationer deles i realtid mellem app og system
Med Ordrestyring får I et time- og sagsstyringssystem med flere funktioner. Det betyder, at I kan bruge systemet og appen i løbet af hele jeres dag.
En af de vigtigste funktioner ved Ordrestyring er, at alt kommer til at ligge online og digitalt, når I bruger Ordrestyring. Det betyder, at I har alt gemt i ét og samme system, som alle har adgang til. Fordi sagsstyringen i system og app taler sammen i realtid, vil alle opdateringer via computer være tilgængelige med det samme via appen på mobilen og omvendt.
I får flere fordele ved, at alle jeres registreringer ligger digitalt, og I mærker dem fra start til slut:
Når tilbud bliver oprettet og sendt via Ordrestyring, kan alle følge med i, når tilbuddet er vundet.
Når tilbuddet er vundet, kan det omdannes til en ordresag, som nu ligger klar til at blive planlagt.
I kalenderen får I det fulde overblik over allerede ikke-planlagte samt planlagte ordrer på medarbejderniveau. Det er også her, medarbejderen kan se egne planlagte opgaver.
Timer registreres nemt via timeren i appen og gemmes direkte på hver kundesag. Så er der styr på timerne og balancen mellem ikke-fakturerbare og fakturerbare timer.
Håndværkeren registrerer materialer i takt med at de anvendes. Så kan I nemt følge med i hver opgaves rentabilitet samt udgifter på virksomhedsniveau.
Billeder til fotodokumentation kan tages direkte i appen, hvor de gemmes på ordresagen i mapper og undermapper. Samtidig slipper I for at have filer liggende på telefonen.
Via systemet kan I tildele hver opgavetype de relevante kvalitetssikringsskemaer og tjeklister. Så ligger de klar, næste gang håndværkeren er ude på en opgave.
Når de registrerede materialer og timer ligger digitalt i systemet, overføres de automatisk til fakturakladden, og I kan fakturere kunden med det samme.
I Rapportmodulet kan I løbende følge med i virksomhedens økonomi – helt uden at skulle forbi administrationen eller bogholderen.
Alt det nødvendige ligger tilgængeligt for medarbejderen i appen via hans telefon, og Mester, administration og bogholder kan følge med i registreringer mm. via systemet på computeren tilbage på kontoret. Det gør det nemt at holde overblikket over hverdagen og over virksomhedens udvikling.
Vi hører fra vores kunder, at de opnår store fordele ved at overgå til Ordrestyring. En af de største fordele, vi hører, er de mange timer og økonomiske ressourcer, de sparer på administrativt arbejde.
Alle registrerede timer samles f.eks. som en digital timeseddel på den enkelte medarbejder. Herfra kan den automatisk sendes videre til jeres integrerede lønsystem. Det gør lønkørsel meget nemmere.
Alle slutfakturaer til kunderne kan automatisk sendes videre til jeres integrerede økonomisystem, hvilket gør bogføringen meget nemmere. Får I opsat EDI med hjælp fra vores supportafdeling, får I automatisk alle jeres leverandørfakturaer i indbakken i jeres Ordrestyring. Så kan Mester nemt holde et samlet overblik over virksomhedens udgifter og indtægter under Rapportmodulet i jeres Ordrestyringssystem.
Med Ordrestyring som jeres sagsstyringssystem er de administrative opgaver er hurtigere overstået og I slipper for at spilde tiden.
Hør herunder, hvordan T.O. Byg sparer tid og penge med Ordrestyring.
Hør, hvordan T.O. Byg har fået glæde af Ordrestyring, siden de startede.
Når vi snakker med håndværkerne selv, gør Ordrestyringsappen den helt store forskel.
I appen kan håndværkeren fra morgenstund tjekke dagens opgaver i Dagsoversigt – håndværkerens digitale arbejdsseddel i appen – og køre direkte ud til dagens første opgave. Håndværkeren slipper altså for først at skulle køre ind på kontoret.
I løbet af arbejdsdagen registrer håndværkeren alle timer og anvendte materialer på hver kundesag. På den måde kan håndværkeren oprette og sende en faktura på hver opgave allerede ude hos kunden. Når både fakturerbare og ikke-fakturerbare timer registreres, kan de alle samles som en digital timeseddel. Så kan håndværkeren følge med i ugens og månedens timer og sikre, at alle timer kommer med til lønkørsel.
Kvalitetssikring og dokumentation er også meget nemmere. Mester skal blot gemme relevante KS-skemaer og tjeklister på hver opgavetype – så ligger de klar til næste og fremtidige opgaver. Billeder kan tages direkte fra appen og gemmes i mapper og undermapper på hver kundesag – så er det nemt at finde dokumentationen igen.
Med Ordrestyring ved jeres side kan I få en nemmere og mere effektiv hverdag, hvor der er styr på sagerne. Mere end 30.000 bruger allerede Ordrestyring. Er I klar til at høre mere?
Så book et møde med os, så du kan høre, hvordan Ordrestyring kan hjælpe jeres forretning med sagsstyring. Vælg mellem et intro-møde på 15 minutter eller en fuld demonstration på 45 minutter.
Med Ordrestyring får I et system, der nemt kan kobles sammen med de systemer, som I bruger til daglig. Her kan nogle af de vigtigste for de fleste kunder deres økonomi- og lønsystemer. Er I ny kunde, hjælper vi jer godt i gang med integrationerne i opstartsforløbet. Er I allerede kunde med spørgsmål til nye eller eksisterende integrationer, er I velkommen til at ringe eller skrive ind til vores support, så hjælper vi jer godt videre.
Med introduktionen af systemet og Ordrestyring får du en idé om, hvordan jeres forretning kan få gavn af Ordrestyring.
Book et 15 minutters møde her.
Gennem en demonstration af systemet får vi en snak om, hvordan I med Ordrestyring kan skabe en stærkere forretning.
Mødet varer 45 minutter og kan bookes her.
Gennem en demonstration af systemet får vi en snak om, hvordan I med Ordrestyring kan skabe en stærkere forretning.
Mødet varer 45 minutter og kan bookes her.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Udfyld formularen. Så kontakter vi dig og aftaler en tid, der passer dig.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?