Ordrestyring taler sammen med andre systemer.
Når data og informationer bliver sendt fra det ene system til det andet, betyder det mindre administrationstid, flere oplysninger og i sidste ende en mere effektiv og nemmere hverdag for jer.
Integrer f.eks. med jeres lønsystem og få automatisk overført håndværkernes registrerede timer i Ordrestyring til lønsystemet. Så bliver det meget hurtigere at køre medarbejdernes løn.
Integrerer I med jeres økonomisystem bliver alle fakturaer oprettet i Ordrestyring automatisk overført til jeres økonomisystem.
Se alle de systemer og programmer, som Ordrestyring kan integreres med, og bliv inspireret til, hvordan I kan få endnu mere ud af jeres hverdag.
Med Proløn får du let og enkel lønadministration uanset din virksomheds størrelse. Lønindberetning klarer du nemt og bekvemt fra alle enheder.
Zenegy tilbyder en helt ny generation af lønsystemer. Zenegy er et moderne og brugervenligt system og kan benyttes af alle typer virksomheder.
Slip for bøvlet med at ordne løn. De timer du registrerer i Ordrestyring kan let eksporteres til lønsystemet og danner grundlag for udbetaling af løn.
Salary er lønsystemet, som alle kan forstå. Det meste er automatiseret, og jeres timer i Ordrestyring overføres automatisk, så du sparer tid på lønnen.
Danmarks mest komplette lønsystem, der anvendes af over 60.000 virksomheder, fordi det er nemt, enkelt og effektivt. Skal din virksomhed være den næste?
Med Danløn får du et nemt, sikkert og billigt lønsystem. Betal kun pr. lønseddel og sig farvel til dyre abonnementer og skjulte gebyrer.
Fakturering, moms, rapportering og bogføring klares nemt i e-conomic. Bruges af mere end 130.000 virksomheder og taler perfekt sammen med Ordrestyring.
Billy giver økonomisk overblik. Du kan bl.a. bruge programmet til at gemme kvitteringer med mobilen, sende fakturaer og afregne moms – med blot ét klik!
Dinero er et online regnskabsprogram, der er skabt specielt til iværksættere og mindre virksomheder og tilbyder bogføring med ét klik, så du sparer tid og besvær.
Uniconta er et komplet og cloudbaseret økonomisystem, der giver din virksomhed styr på økonomi, lager og logistik.
Microsoft Dynamics NAV kan nemt hjælpe dig med din økonomistyring og dit regnskab.
Microsoft Dynamics c5 er et regnskabsprogram til mindre virksomheder.
Equity automatiserer virksomheders betalingspåmindelser, så de hurtigere får betalt og sparer værdifuld tid.
Gør det nemt for dine kunder at betale. Når du har indgået en betalingsaftale, så modtag betalingen helt automatisk med FarPay – og til tiden hver gang.
Meneto er en komplet regnskabsløsning til en fast lav pris. Bliv fri for regnskabsbøvl i dag, og slip for at bekymre dig om debet, kredit og regnskab igen.
Keatech er nem og enkel GPS-tracking til dine køretøjer. Du kan se i realtid, hvor dine køretøjer er lige nu, og hvor de har været. Det er super simpelt at sætte op – lige så nemt som at sætte et stik i stikkontakten.
Med Webfleet Solutions får du nem flådestyring og GPS-tracking af dine køretøjer. Tidligere kendt som Tom Tom Telematics.
Med ABAX kan du rapportere kørsel præcist og altid vide, hvor dine
køretøjer er. Derudover sparer du penge på kørsel og drift.
Fleet Complete leverer GPS-løsninger til flådestyring, tracking og opgavestyring til mobile arbejdsstyrker samt elektroniske kørebøger.
Flådestyring er en måde at holde overblik, styre og dokumentere kørslen af sin flåde – om den består af en enkelt håndværkerbil eller to hundrede taxaer er lige meget. Alle typer køretøjer, der har en af vores GPS-trackere installeret, kan kobles til dit flådeoverblik.
Nanolink er en teknologi virksomhed, der beskæftiger sig med sporing af udstyr og køretøjer inden for håndværksbranchen. Vi har udviklet en lille grøn Bluetooth-sporingsbrik, som du kan montere på alt dit små-værktøj.
KlarPris samler dine leverandører ét sted, så du får det fulde overblik
over markedet og nemt kan spare tid og penge, når du handler.
KlarCalc er et brugervenligt og tidsbesparende tilbuds-beregningssystem til VVS- og El-virksomheder.
Jublo er en online platform, der professionelt håndterer al sagsspecifik
kommunikation mellem dig og dine kunder.
Med Wired Relations sikrer du, at du hele tiden overholder GDPR-reglerne om at håndtere personoplysninger, så du undgår bøder og problemer.
Ziik er et komplet intranet, der sikrer bedre samarbejde i virksomheden. Koordiner og kommuniker nemt direkte fra mobilen.
Anmeldelser skaber tillid hos (potentielle) kunder – så hvis du ikke allerede indsamler anbefalinger, så kom i gang i dag.
Rackbeat er let og intelligent lagerstyring, som sikrer, du undgår unødvendig høj kapitalbinding.
Med Sigma kan du nemt beregne tilbud og foretage byggekalkulationer, så du får mere tid til det væsentlige.
Futurelink Solutions tilbyder en simpel og cloudbaseret løsning til elektronisk faktura- og dokumenthåndtering kaldet BatchFlow4.
INTUITU tilbyder nemme, overskuelige og brugervenlige analyse- og ledelsesværktøjer, der giver dig nemt oveblik over din økonomi og ordrer.
Få styr på parkeringsudgifterne med PARKPARK. Alle parkeringsudgifter overføres direkte fra PARKPARK til den relevante sag i Ordrestyring – helt automatisk.
Med TJAEK får du en komplet KS-rapport hver gang. Kvalitetssikringen er nemt at sætte op med overskuelige kontrollister og kontrolpunkter. Der er altid tjek på, hvad der er lavet, og hvad der mangler – og den færdige rapport kan afsendes direkte med et klik.
Hos Håndværker.dk øges din troværdighed, og kunderne bliver mere trygge ved dig og dit håndværk. Du modtager henvendelser direkte fra nye købeklare kunder. Du samler desuden også anbefalinger helt automatisk.
iAdvice tilbyder en tovejs-integration mellem din Visma Business ERP løsning og Ordrestyring.
MinRefusion by Nem HR sikrer virksomheder udbetalt refusion for sygefravær og barsel. Slip for besværet med det offentlige og få de udbetalinger, som I har ret til.
Customers 1st er et komplet POS-system (Point of Sale), der hver dag hjælper hundredvis af detailbutikker med at skabe mere tid i hverdagen, så fokus kan lægges på netop dét, der skaber omsætning og værdi.
Se oplysninger på kunden, når de ringer til jer gennem Relatel på computeren. Så skal du ikke selv ind og finde kundens aftalenummer, mm. I stedet får du et link direkte til deres ordre i Ordrestyring.
Gennem en demonstration af systemet får vi en snak om, hvordan I med Ordrestyring kan skabe en stærkere forretning.
Mødet varer 45 minutter og kan bookes her.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Udfyld formularen. Så kontakter vi dig og aftaler en tid, der passer dig.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?