Gode partnerskaber er vigtige for os. Derfor har vi slået os sammen med de bedste i branchen. Tilpas dit Ordrestyring så det arbejder sammen med værktøjerne, du ønsker at bruge.
Med Proløn får du let og enkel lønadministration uanset din virksomheds størrelse. Lønindberetning klarer du nemt og bekvemt fra alle enheder.
Zenegy tilbyder en helt ny generation af lønsystemer. Zenegy er et moderne og brugervenligt system og kan benyttes af alle typer virksomheder.
Slip for bøvlet med at ordne løn. De timer du registrerer i Ordrestyring kan let eksporteres til lønsystemet og danner grundlag for udbetaling af løn.
Salary er lønsystemet, som alle kan forstå. Det meste er automatiseret, og jeres timer i Ordrestyring overføres automatisk, så du sparer tid på lønnen.
Danmarks mest komplette lønsystem der anvendes af over 60.000 virksomheder, fordi det er nemt, enkelt og effektivt. Skal din virksomhed være den næste?
Fakturering, moms, rapportering og bogføring klares nemt i e-conomic. Bruges af mere end 130.000 virksomheder og taler perfekt sammen med Ordrestyring.
Billy over økonomisk overblik. Du kan bl.a. bruge programmet til at gemme kvitteringer med mobilen, sende fakturaer og afregne moms – med blot ét klik!
Dinero er et online regnskabsprogram der er skabt specielt til iværksættere og mindre virksomheder, og tilbyder 1-klik bogføring, så du sparer tid og bevsær.
Uniconta er et komplet og cloudbaseret økonomisystem, der giver din virksomhed styr på økonomi, lager og logistik.
Microsoft Dynamics NAV kan nemt hjælpe dig med din økonomistyring og dit regnskab. Læs mere om systemet her.
Microsoft Dynamics c5 er et regnskabsprogram til mindre virksomheder. Læs mere om systemet her.
Equity automatisére virksomheders betalingspåmindelser, så de får hurtigere betalt og spare værdifuld tid
Gør det nemt for dine kunder at betale. Når du har indgået en betalingsaftale, så modtag betalingen helt automatisk med FarPay – og til tiden hver gang.
Meneto er en komplet regnskabsløsning til en fast lav pris. Bliv fri for regnskabsbøvl i dag, og slip for at bekymre dig om debet, kredit og regnskab igen.
Keatech er nem og enkel GPS-tracking til dine køretøjer. Du kan se i realtid hvor dine køretøjer er lige nu, og hvor de har været. Det er super simpelt at sætte op – lige så nemt som at sætte et stik i stikkontakten.
Med Webfleet Solutions får du nem flådestyring og GPS-tracking af dine køretøjer. Tidligere kendt som Tom Tom Telematics.
Med ABAX kan du rapportere kørsel præcist og altid vide hvor dine
køretøjer er. Derudover sparer du penge på kørsel og drift.
Fleet Complete leverer GPS-løsninger til flådestyring, tracking, opgavestyring til mobile arbejdsstyrker samt elektroniske kørebøger.
Flådestyring er en måde at holde overblik, styre og dokumentere kørslen af sin flåde – om den består af en enkelt håndværkerbil eller to hundrede taxaer er lige meget. Alle typer køretøjer, der har en af vores GPS-trackere installeret, kan kobles til dit flådeoverblik.
Nanolink er en teknologi virksomhed der beskæftiger sig med sporing af udstyr og køretøjer indenfor håndværksbranchen. Vi har udviklet en lille grøn Bluetooth sporingsbrik som du kan montere på alt dit små-værktøj.
KlarPris samler dine leverandører ét sted, så du får det fulde overblik
over markedet, og nemt kan spare tid og penge når du handler.
KlarCalc er et brugervenligt og tidsbesparende tilbuds-beregningssystem til VVS- og El-virksomheder.
Jublo er en online platform, der professionelt håndterer al sagsspecifik
kommunikation mellem dig og dine kunder.
Med Wired Relations sikrer du, at du hele tiden overholder GDPR’s regler om at håndtere personoplysninger – så du undgår bøder og problemer.
Scan kundens el-tavle med Digital House Installations Map og få adgang til boligens digitale el-tegninger.
Anmeldelser skaber tillid hos (potentielle) kunder – så hvis du ikke allerede indsamler anbefalinger, så kom i gang i dag.
Ziik er et komplet intranet, der sikrer bedre samarbejde i virksomheden. Koordiner og kommuniker nemt direkte fra mobilen.
Med Sigma kan du nemt beregne tilbud og foretage byggekalkulationer, så du får mere tid til det væsentlige.
Futurelink Solutions tilbyder en simpel og cloudbaseret løsning til elektronisk faktura- og dokumenthåndtering, kaldet BatchFlow4.
Rackbeat er let og intelligent lagerstyring, som sikrer du undgår unødvendig høj kapitalbinding.
Mercura laver automatisk dataindtastning i Ordrestyring.
Heriblandt automatisk indlæsning af rekvisitioner, rapporter over åbne sager, dashboards, ordreformularer, e-mailadviseringer og en Outlook integration.
CRM kan være alt fra simpel registrering af kunder til kampagner, e-mail journalisering, tidsregistrering, markedsanalyser, brevfletning, opgavestyring, projekter, KPI.
INTUITU tilbyder nemme, overskuelige og brugervenlige analyse- og ledelsesværktøjer der giver dig nemt ovebrlik over din økonomi og ordrer.
iAdvice tilbyder en 2vejs integration mellem din Visma Business ERP løsning og ordrestyring.
Markedets billigste erhvervsparkering med PARKPARK Erhverv. Med PARKPARK Erhverv får I en nem og enkel håndtering af jeres parkeringer.
Hos Håndværker.dk øges din troværdighed og kunderne bliver mere trygge ved dig og dit håndværk. Du modtager henvendelser direkte fra nye købeklare kunder. Du samler desuden også anbefalinger helt automatisk.
Servicepos er et komplet POS-system (Point of Sale), der hver dag hjælper hundredvis af detailbutikker med at skabe mere tid i hverdagen, så fokus kan lægges på netop dét, der skaber omsætning og værdi.
Med TJAEK får du en komplet KS-rapport hver gang. Kvalitetssikringen er nem at sætte op med overskuelige kontrollister og kontrolpunkter. Der er altid tjek på, hvad der er lavet, og hvad der mangler – og den færdige rapport kan afsendes direkte med et klik.
Maguru hjælper dig med at bygge gode kunderelationer, og få flere kunder, der kommer igen – og anbefaler dig til andre.
Vores kommunikationsløsning består af mobilabonnementer, mobil omstilling og CRM system i én samlet løsning udviklet specifikt til håndværkere.
Klar nemt betalingerne med GoAppified. De stiller en gratis betalingsterminal til rådighed – og du betaler kun transaktionsgebyrer.
Prøv ordrestyring gratis i 14 dage
Der kan forekomme andre åbningstider ved helligdage, ferieperioder og lignende
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?