Betingelser og vilkår for OS Wash

1 OS Wash bilvask

OS Wash er en tjeneste som giver tilmeldte Ordrestyrings kunder adgang til bilvask i de Q8 og F24 vaskehaller, der er tilsluttet tjenesten. 

Tjenesten benytter ikke Q8’s app, men et backend-system, hvor kunder tilmelder sig ved skriftlig henvendelse til Ordrestyring med oplysninger om Ordrestyring aftalenummer samt nummerpladeinfo, på de biler der skal benytte tjenesten. 

Tjenesten betales via Ordrestyrings normale betalingskanaler (https://ordrestyring.dk/abonnementsvilkar/).

2 Abonnement

2.1 Indledning

Tilmelding til abonnement skal ske skriftligt til Ordrestyring via mail: salg@ordrestyring.dk Et abonnement gælder løbende for den tilknyttede bil, via nummerpladegenkendelse, på alle tilknyttede vaskehaller. Abonnementet giver abonnenten mulighed for at vaske sin registrerede bil et ubegrænset antal gange per måned, men maksimalt en gang i timen. Hvis abonnenten ønsker at vaske flere biler, kræves der et abonnement per bil.  Skifte af registreret bil eller abonnement kan effektueres ved abonnementsperiodens udløb. Abonnenten skal henvende sig til Ordrestyring og afslutte sit nuværende abonnement og tilmelde sig igen med sit nye registreringsnummer.  

2.2 Betaling

Betaling foretages via de betalingsoplysninger, der er registeret hos Ordrestyring i forbindelse med kundens Ordrestyringsabonnement. (https://ordrestyring.dk/abonnementsvilkar/).

2.3 Abonnementsperiode

Abonnementsperioden er 30 dage regnet fra første månedsskifte efter registreringen er sket.  

Hvis abonnementet ikke opsiges forinden udløbet af abonnementsperioden, forlænges abonnementsperioden automatisk med en yderligere abonnementsperiode på 30 dage. 

2.4 Kundens opsigelse

Kunden har ret til at opsige sit abonnement frem til 14 dage før abonnementsperiodens udgang. Dette kan gøres ved at kontakte Ordrestyring skriftligt via mail: salg@ordrestyring.dk. Hvis opsigelsen sker senere, træder opsigelsen først i kraft ved udløbet af den nye 30 dages abonnementsperiode, som kunden således skal betale for. 

3 Kundens almene forpligtelser og opsigelsesrettigheder

Ved tilmelding af tjenesten binder kortindehaveren sig til at:  

  • Indestå for, at de oplyste oplysninger, der er angivet i forbindelse med registreringen, er sandfærdige og korrekte. Ordrestyring skal have besked, hvis disse oplysninger på noget tidspunkt ændres 
  • Acceptere at Q8 registrerer bilen/medlemskab ved vaskeanlægget via nummerplade-genkendelsessystem. Kunden accepterer herved, at fører af bilen kan handle på vegne af kunden.  
  • Acceptere, at der kan opstå driftstop eller skulle udføres servicearbejder indenfor vaskehallens åbningstid. Q8 vil bestræbe sig på at udføre vedligeholdelse og service i tidsrum på dagen, hvor vaskehyppigheden er lavest. Det er Q8s mål at sikre en høj kvalitet og tilgængelighed af deres anlæg 
  • Acceptere at vaskeanlægget og tilhørende områder er videoovervåget 
  • Ikke at anvende eller lade andre anvende tjenesten til ulovlige eller upassende formål 
  • Undlade at medvirke til udnyttelse af abonnementet 
  • Rapportere fejl i tjenesten til Q8 kundeservice  
  • Sikre sig at det registrerede køretøjs størrelse ikke overskrider de maksimale mål, som gælder for den aktuelle vaskehal, samt følge de instruktioner som hænger ved vaskehallen.   

Q8 forbeholder sig retten til når som helst at udføre vedligehold, lukning grundet kulde, reparation eller forbedring af de tilmeldte vaskehaller, hvorfor tjenestens tilgængelig ikke garanteres.  

Ordrestyring har ret til at med omgående virkning af opsige kundens ret til at anvende tjenesten, såfremt Ordrestyring har anledning til at tro, at kunden bryder de gældende betingelser.  

Ordrestyring har ret til at opsige kundens ret til at anvende tjenesten med en måneds varsel, hvis Q8 beslutter at tjenesten skal ophøre. 
 

4 Øvrigt

4.1 Force majeure

Ordrestyring og Q8 er ikke ansvarlige for skader eller tab grundet offentlige indgreb, krig, strejke, lockout, blokade, infektionsspredning, boykot, eller andre omstændigheder uden for Ordrestyrings og Q8s kontrol. Bestemmelsen vedrørende strejker, lockouts, blokader og boykotter gælder, selvom Ordrestyring og Q8 selv er genstand for eller træffer en sådan konfliktforanstaltning. Skader, der kan opstå i andre tilfælde, kompenseres ikke, hvis Ordrestyring og Q8 har udvist sædvanlig omhu. Ordrestyring og Q8 er medmindre andet er bestemt i ufravigelig lovgivning ikke ansvarlig for indirekte skader eller tab. 

4.2 Ændrede vilkår

Ordrestyring forbeholder sig ret til at ændre de generelle vilkår og betingelser og den aktuelle prisliste. Ændringer træder i kraft over for kunden en måned efter, at Ordrestyring har meddelt ændringen, f.eks. via hjemmesiden eller via nyhedsmail. Hvis kunden ikke accepterer ændringen, har kunden ret til at opsige aftalen inden for den nævnte frist. Ændringer, der kommer kunden til gode, kan anvendes straks. 

4.3 Personoplysninger

Alle gældende vilkår vedrørende Ordrestyrings behandling af personoplysninger samt information om kundens rettigheder i forbindelse med behandling af personoplysninger er tilgængelige på din Ordrestyringsaftale når du er logget ind, under menupunktet GDPR. I forbindelse med kundens oprettelse af Ordrestyrings abonnement forventes kortindehaveren at have modtaget disse oplysninger. 

4.4 Klagebehandling og tvister

Såfremt kunden ønsker at fremsætte en reklamation henvises kunden til at kontakte personalet på den aktuelle station eller Q8 kundeservice.  Eventuelle tvister, som ikke løses i mindelighed afgøres ved de almindelige domstole. 

slot gacor

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker?

Bestil en demo og se hvordan Ordrestyring kan styrke din forretning.

Udfyld formularen. Så kontakter vi dig og aftaler en tid, der passer dig. 

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?