facebookpixel
ordrestyring industriikon VVS

Benny johansen & sønner kundecase

Her er der styr på kvaliteten

Jonas Johansen der står og smiler til kameraet i en blå t-shirt mens han holder et stort Ordrestyrings logo
Logo for Benny Johansen og Sønner

Benny Johansen og Sønner er et familie drevet mellemstort VVS firma. De har omkring 75 ansatte og laver alt indenfor VVS, ventilation og blikarbejde. 
Deres fokus er ikke alt blive flere folk, og vokse på den måde, men at blive endnu bedre til det de allerede laver nu, og dermed vokse i form af omsætning.  Her er Ordrestyring en stor hjælp for dem i deres hverdag. 

Se den fulde kundecase med Benny Johansen & Sønner

“På det strategiske plan har det den effekt ved, at jeg kan sørge for, at vi tjener flere penge uden, at vi skal have flere ansatte eller flere folk ind, men vi tjener flere penge på det vi allerede laver nu.” 

Jonas Johansen 
Økonomichef, Benny Johansen & Sønner 

Jonas Johansen der står i en blå t-shirt og kigger i kameraet med korslagte arme foran sin hvide firma varevogn

Hurtigere planlægning, hurtigere ude på opgaven

Økonomichef Jonas Johansen fra Benny Johansen & Sønner der sidder og arbejder ved sin computer
Håndværker i sort t-shirt og med tatoveringer på armene står og reparerer rør i et kælder loft

Det hele er sat i system og intet bliver glemt

Inden at Jonas og resten af det store hold hos Benny Johansen & Sønner fik Ordrestyring, kørte det hele med papir og aftaler mund til mund. Der var intet der var sat i system. Nu hvor de har fået Ordrestyring er det blevet meget lettere at planlægge, da alt er blevet organiseret og sat i system. Det har gjort, at der ikke længere er noget, der bliver misset, og det hele går meget hurtigere. 

Ikke mere spildtid med at hente arbejdssedler hver dag

Før i tiden skulle alle medarbejdere i Benny Johansen & Sønner altid ind forbi kontoret om morgenen for at hente arbejdssedler og for at få at vide hvor de skulle hen og hvad de skulle lave den dag. Det har ændret sig helt nu, hvor de har fået Ordrestyring. Lige fra ordren kommer ind, så bliver den oprettet i systemet, lagt i montørens kalender, så montøren med det samme ved, hvad han skal lave flere dage i forvejen. På den måde undgås en masse spildtid med at køre på kontoret hver dag. 

Alt samlet ét sted og meget mere effektivt arbejde

Jonas ser mange fordele ved, at Ordrestyring er integreret med mange andre systemer. Når der kommer en ny medarbejder, så skal denne person kun læres op i ét system – nemlig Ordrestyring.  For Jonas og resten af firmaet betyder det, at de kan arbejde meget mere effektivt og kan klare alle opgaverne meget hurtigere da de kun skal arbejde ét sted fra. 

Vi er med dig hele vejen!

Når du bliver kunde hos Ordrestyring får du,

udover det bedste produkt på markedet:

En grundig gennemgang af Ordrestyring af verdens bedste Customer Succes team

Hjælp til opsætning af dine fakturaer og tilbud med eget logo og brevpapir

Opsætning af integration til dit økonomi- og lønsystem

Opsætning af dine kvalitetssikringsskemaer, tjeklister og aftalesedler

Ordre sms/mail notifikationer til dine kunder via Jublo

Klarpris Basic inkluderet (værdi: 795 kr./md.)

Indlæsning af varelister med dine interne varer

EDI opsætning (modtagelse af kreditorbilag)

Ubegrænset adgang til Ordrestyring app på alle dine devices

Ubegrænset support for alle i virksomheden (telefon, mail, chat)

Tablet og smartphone der viser Ordrestyrings systemet

Vi taler sammen med andre systemer

Ordrestyring fungerer sammen med en lang række andre smarte systemer, der kan optimere din forretning endnu mere, som bl.a økonomi- og lønsystemer.

Her er et lille udvalg:

Vil du se, hvordan det virker? Bestil en uforpligtende demo.

Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.

Hvordan kan vi kontakte dig?