Med PARKPARK kan I nemt håndtere jeres parkeringsudgifter på kundesager.
Integrér PARKPARK med Ordrestyring og få automatisk overført parkeringsudgiften til kundesagen. Så kan den nemt overføres til kundens slutfaktura, og I sparer på administrationstiden.
Få styr på håndteringen af jeres parkeringsudgifter – og få dækket flere af virksomhedens omkostninger.
Med PARKPARK appen får I adgang til at håndtere jeres parkeringsudgifter. I kan nemt administrere alt vedrørende jeres parkering direkte fra telefonen. Fra appen kan medarbejderen starte og stoppe parkeringer, og I behøver derfor ingen yderligere parkeringsapps til at registrere jeres parkering. Når I har stoppet parkeringen, gemmes parkeringsudlæg automatisk i appen. Det betyder, at I ikke behøver at tage billeder af parkeringskvitteringer mm. For medarbejderen er det altså nemt at parkere med PARKPARK, for der er ingen bekymringer om dokumentation af parkeringen.
Overføre parkeringsudgifter til den korrekte kundesag – det gøres nemlig automatisk
Dokumentere parkeringens varighed og placering på kundesagen
Holde styr på faktureringen, da den månedlige faktura fra PARKPARK lander direkte i jeres Ordrestyring
Tilbage på kontoret er det nemt (og billigere) for virksomheden – og for bogholderen. Informationerne om parkeringen bliver automatisk overført til den relevante kundesag fra PARKPARK-appen til jeres Ordrestyring.
Når I indtaster ordrenummeret fra Ordrestyring i PARKPARK mailen, bliver parkeringsudgifterne automatisk overført til fakturakladden på sagen, så I selv kan vurdere, om de skal med på den endelige udgift. I enkelte tilfælde kan der gå op til 24 timer, før I kan skrive ordrenummeret, men i langt størstedelen af gangene kan I gøre det med det samme.
Hver måned får I en samlet, revisorgodkendt faktura. Så slipper I for at skulle samle, gemme og sende diverse udlæg internt og til jeres bogholder.
Når I integrerer jeres Ordrestyring med PARKPARK, gør I de administrative opgaver meget nemmere. Når jeres medarbejder parkerer på arbejdsrelaterede opgaver, overføres parkeringsudgiften automatisk på den relevante sag i Ordrestyring. Herfra kan I vælge, om parkeringsafgiften skal inkluderes i kundens slutfaktura eller ej.
Uanset, får I med PARKPARK-integrationen nu også samlet jeres parkeringsudgifter på kundesager, så I kan se sagens nøjagtige omkostninger.
Hver måned får I en samlet, revisorgodkendt faktura. Så slipper I for at skulle samle, gemme og sende diverse udlæg internt og til jeres bogholder.
Vi har gjort det så nemt som muligt at få PARKPARK med Ordrestyring. Når I integrerer PARKPARK med Ordrestyring, får I nemlig alle PARKPARK udgifterne på jeres månedlige faktura fra Ordrestyring. Det betyder altså, at I med kun én månedlig betaling får klaret jeres betaling til:
Så bliver det ikke nemmere.
Integrationen mellem Ordrestyring og PARKPARK koster 29 DKK om måneden for hele jeres virksomhed. Dertil betaler I en månedlig pris for at benytte PARKPARK, afhængig af hvor mange biler I har tilmeldt. Til gengæld er der ingen servicegebyrer og I sparer tid på manuelt at gemme, sende og indtaste dokumentation for jeres parkering.
Læs mere om PARKPARK og deres priser her:
Med integrationer til Ordrestyring bliver jeres hverdag endnu nemmere. Er I ny kunde, hjælper vi jer godt i gang med integrationerne i opstartsforløbet. Er I allerede kunde med spørgsmål til nye eller eksisterende integrationer, er I velkommen til at ringe eller skrive ind til vores support, så hjælper vi jer godt videre.
Der er god grund til, at over 30.000 håndværkere i Danmark allerede bruger Ordrestyring. Det digitale sagsstyringssystem gør hverdagen lettere med bl.a. planlægning, registrering og dokumentation samlet ét sted.
Vil I også høre, hvordan Ordrestyring kan være med til at lette det administrative besvær i virksomheden?
Book en gratis fuld demonstration, så fører vi jer igennem systemet. I kan også booke en 15 minutters intro, hvis I har enkelte spørgsmål.
Med introduktionen af systemet og Ordrestyring får du en idé om, hvordan jeres forretning kan få gavn af Ordrestyring.
Book et 15 minutters møde her.
Gennem en demonstration af systemet får vi en snak om, hvordan I med Ordrestyring kan skabe en stærkere forretning.
Mødet varer 45 minutter og kan bookes her.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Udfyld formularen. Så kontakter vi dig og aftaler en tid, der passer dig.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?