I Ordrestyring går vi op i, at vores kunder får mest muligt ud af systemet. Derfor sørger vi for, at I kommer godt fra start – og at I bliver hjulpet godt videre.
Under vores grundige opstartsforløb bliver vores nye kunder rådgivet om optimal brug af deres Ordrestyringssystem med udgangspunkt i netop deres forretning. Med gratis adgang til fri support bliver I hjulpet godt videre med eventuelle efterfølgende spørgsmål eller udfordringer.
Når I starter som kunde i Ordrestyring, sørger vi for at I får den bedst muligt start i jeres brug af Ordrestyring – og mest muligt værdi ud af systemet.
I Ordrestyring går vi op i, at vores kunder får mest muligt ud af systemet. Derfor sørger vi for, at I kommer godt fra start – og at I bliver hjulpet godt videre.
Under vores grundige opstartsforløb bliver vores nye kunder rådgivet om optimal brug af deres Ordrestyringssystem med udgangspunkt i netop deres forretning. Med gratis adgang til fri support bliver I hjulpet godt videre med eventuelle efterfølgende spørgsmål eller udfordringer.
Når I starter som kunde i Ordrestyring, sørger vi for at I får den bedst muligt start i jeres brug af Ordrestyring – og mest muligt værdi ud af systemet.
Når I bliver kunde i Ordrestyring, bliver I introduceret til et opstartsforløb med en af vores Customer Success Agents. Formålet med opstartsforløbet er at sikre, at systemets moduler bliver justeret efter jeres specifikke behov, og at I får den nødvendige gennemgang af systemet, så I kan bruge det effektivt i jeres hverdag.
Opstartsforløbet bliver skræddersyet til hver virksomhed, så vi kommer omkring de moduler, funktioner og opsætninger, der er relevante for netop jeres forretning. Forløbene vil derfor også se forskelligt ud fra virksomhed til virksomhed. Et typisk opstartsforløb i Ordrestyring vil dog have fem stadier:
I har på dette tidspunkt allerede haft et møde med en af vores sælgere, hvor I har haft en snak om, hvordan Ordrestyring kan hjælpe jeres forretning. Så snart jeres kontrakt til Ordrestyring er underskrevet, sørger sælger for at booke et møde mellem jer og jeres Customer Success Agent, der vil varetage jeres opstartsforløb.
Under første møde med jeres Customer Success Agent får vi en grundig snak med jer om jeres forretning, så vi kan få styr på de basale opsætninger i systemet. Det gælder f.eks. opsætning af medarbejdere samt løntime- og opgavetyper. Det er vigtigt, at vi får sat systemet korrekt op fra start. Derfor anbefaler vi, at I forinden mødet overvejer, hvordan I ønsker at køre jeres løn- og fakturerbare timer. Både Mester og administration bør deltage på mødet, så vi fra start får styr på så mange virksomhedsdetaljer som muligt.
Mellem vores møder får I mulighed for selv at arbejde med nogle af de basale funktioner i systemet som f.eks. time- og materialeregistrering. Vi anbefaler, at I udnytter denne tid til at lære systemet at kende på egen hånd, så I har en dybere forståelse af det, inden vi har vores opfølgningsmøde. Har I spørgsmål mellem vores møder, er I velkomne til at kontakte vores supportafdeling, der kan hjælpe jer videre.
Til vores opfølgningsmøde får vi styr på de sidste ting, så I kan blive selvkørende i systemet. Vi sørger for, at alle nødvendige indstillinger og moduler er aktiveret og tilpasset til jeres virksomhed. Det inkluderer også en eventuel EDI-opsætning, så alle jeres leverandørfakturaer er tilgængelige i systemet og integrationer til jeres økonomi- og lønsystemer. Har I brugt systemet på egen hånd forinden, er det også her, vi kan gennemgå nogle funktioner, som I har brug for at gennemgå en ekstra gang.
Systemet er nu tilpasset til jeres virksomhed, og I har haft mulighed for at prøve det på egen hånd. I vil på nuværende tidspunkt være klar til selvstændigt at arbejde videre i systemet. Det er også nu, I kan præsentere jeres medarbejdere for appen, så alle i virksomheden kan arbejde med Ordrestyring. Både I og jeres medarbejdere kan frit kontakte vores kundesupport, hvis der skulle opstå udfordringer eller spørgsmål undervejs.
Med Ordrestyring får I ikke kun styr på jeres planlægning, registreringer og data i virksomheden. I får også et system, der følger jer i takt med at jeres forretning vokser eller får nye behov.
Vi tilbyder f.eks. en lang række integrationer, så I kan få endnu mere ud af jeres digitale systemer og jeres hverdag. Får I nye medarbejdere, der ikke før har arbejdet i Ordrestyring, kan I sende dem på kursus hos os. Så sørger vi for, at de er klædt godt på til at bruge appen og systemet.
Skulle I få behov for nye moduler, som I ikke tidligere har haft brug for, hjælper vores supportafdeling jer med at opsætte modulerne, og I kan få rådgivning og vejledning om brug af modulerne på vores supplerende kurser.
Når I udvikler jer, står Ordrestyring klar. Så er I sikre på, at der er styr på det.
Ordrestyring kan integreres med mere end 40 forskellige integrationer, så I kan få udvidet jeres digitale værktøjskasse. Vi integrerer bl.a. med:
I takt med at I vokser og ændrer behov, står vi klar til at hjælpe jer med at opsætte nye integrationer til jeres Ordrestyringssystem.
Vi ved, at I har nok at se til i en travl hverdag, og rekruttering og oplæring af nye medarbejdere er tidskrævende for enhver virksomhed. Derfor tilbyder vi kurser til jeres nye medarbejdere. Kurset er især gavnligt for medarbejdere, der aldrig har arbejdet med Ordrestyring før.
Nogle virksomheder har flere integrationer og moduler eller meget nøje arbejdsgange. Her kan det også være en fordel at sende nye medarbejdere på kurset, så de bliver introduceret til, hvordan lige præcis jeres forretning benytter Ordrestyring.
Med tiden som jeres forretning udvikler sig og vokser, vil der typisk opstå nye behov. I begyndelsen har I måske ikke behov for et servicemodul. Hvis I senere tilbyder serviceaftaler som en ny ydelse i jeres virksomhed, står Ordrestyring klar. For at sikre at I kommer godt fra start med de nye moduler, tilbyder vi skræddersyede kurser, så I kan få en gennemgang af de moduler og funktioner, der er relevante i jeres nye udvikling.
Uanset, hvordan jeres virksomhed udvikler sig, står Ordrestyring klar til at rådgive om den optimale brug af systemet.
Der er afsat 90 minutter til et opstartsmøde og 30 minutter til det efterfølgende opfølgningsmøde. På denne tid kommer vi godt omkring opsætning af relevante moduler og informationer i systemet samt hvordan I bruger systemet i jeres hverdag.
Hvis du ikke føler, at du er skarp i IT eller digitale systemer, er der ingen grund til panik. Ordrestyringssystemet er skræddersyet til håndværkere, og vores udviklere har fokuseret på at gøre det brugervenligt og intuitivt. Vi har brugere i alle aldre – vi har tilmed haft en aktiv bruger, der har rundet de 80.
Uanset hvornår i forløbet, du har brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte vores supportafdeling, som sidder klar til at besvare spørgsmål. Alle brugere af Ordrestyring er velkomne til at kontakte supporten uanset stilling eller rolle.
Kan jeg bruge Ordrestyring, selvom jeg i dag bruger et andet system?
Hvad gør vi, hvis vi har behov for et længere opstartsforløb?
Hvis I er klar til at høre mere om, hvordan Ordrestyring kan hjælpe jeres forretning, så tag det første skridt og book et møde med os.
I vælger selv, om I vil have en kort introduktion til Ordrestyring, hvor vi får en snak om, hvorvidt Ordrestyring kan matche jeres overordnede behov, eller om I vil have en fuld demonstration, hvor I ser, hvordan Ordrestyring kan hjælpe jeres virksomhed.
Med introduktionen af systemet og Ordrestyring får du en idé om, hvordan jeres forretning kan få gavn af Ordrestyring.
Book et 15 minutters møde her.
Gennem en demonstration af systemet får vi en snak om, hvordan I med Ordrestyring kan skabe en stærkere forretning.
Mødet varer 45 minutter og kan bookes her.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Udfyld formularen. Så kontakter vi dig og aftaler en tid, der passer dig.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?