Vi har gjort vores ordrestyringssystem endnu bedre og endnu mere gearet til alt det, din forretning skal kunne i fremtiden.
Alle vores kunder – nye som gamle, kan nyde godt af OS3 allerede i dag!
Vi har gjort det nemt for dig at skifte til vores nye version, OS3, hvor det passer dig, når det passer dig.
Få en personlig gennemgang af OS3 sammen med en af vores produkteksperter, så du kan komme godt fra start med den nye version. Du bliver guidet gennem opsætning af Ordrestyring, hvordan du kan administrere dine kunder, tilbud og ordre på computeren og meget mere.
Kom med til en lærerig dag sammen med andre brugere af Ordrestyring, hvor der vil være fuld oplæring i OS3. Vi gennemgår bl.a. opsætning, tilbud og ordre og som ekstra bonus er det krydret med nyttige tips og masser af praktiske øvelser.
Du kan naturligvis også få en personlig, skræddersyet gennemgang af OS3. Du sætter selv dagsordenen, og det er dine behov, der er i centrum. Skal vi komme ud til dig? Så kan vi også finde ud af det. Kontakt os, så finder vi sammen ud af, hvad der passer dig bedst.
Før du logger ind, skal du sørge for at sætte de rigtige brugerrettigheder for alle dine brugere. Se denne guide, der viser dig hvordan man gør:
Med vores nye system har vi gjort alt det, du kender endnu bedre, mere overskueligt og endnu nemmere at bruge. Derudover har systemet fået flere funktioner, så du får et totalt overblik over din forretning.
Se nogle af de nye funktioner og største ændringer nedenfor.
Ordrestyring gør planlægning af din og dine medarbejderes hverdag meget nemmere, og sørger for du kan udnytte dine ressourcer optimalt og undgå spildtid.
Med kalenderen i Ordrestyring har du overblik over alle igangværende opgaver, og kan nemt rykke rundt på aftaler for at tilrettelægge arbejdet optimalt.
Dokumentér dit arbejde både før, under og efter ordren er afsluttet – med og uden tegninger på billederne.
Din dokumentation ligger under ordren, og du kan selv oprette mapper og bestemme, hvem der har adgang til mappen.
Med det nye overblik kan du lynhurtigt klikke frem og tilbage mellem ordren, kunden, tilbuddet og fakturaen.
Fx kan du gå direkte fra en ordre til en anden og hurtigt klikke tilbage til ordren igen, uden at miste fokus.
Vores Entreprisestyring gør det super nemt at bevare overblikket over hele entreprisen.
Fx kan du holde styr på indgående fakturaer fra leverandører og grossister og nemt følge op på, om budgetterne overholdes og stadefakturere.
Med funktionen ”Rapporter” har vi gjort tunge tal mere overskuelige.
Du kan lynhurtigt fremskaffe grafer, der giver dig det perfekte visuelle overblik over processerne i din forretning inden for fx ordrer, tilbud og økonomi – eller få overblik over fakturerbare timer og materialeforbrug.
Med vores funktion ”Filtrering og specificeret søgning” kan du søge mere specifikt og dermed hurtigt og nemt finde frem til det, du søger – fx kan du søge på en ordre med specifikke medarbejdere eller en ordre med bestemte kvalitetsskemaer.
Fakturering har aldrig været nemmere. Du kan med få klik overføre faste tekster, materialer og timer fra din ordre til din faktura, og hurtigt og nemt sende den afsted til kunden. Du har samtidig fuldt overblik over, hvilke fakturaer der er sendt, betalt eller dem som du skal rykke kunden for.
De ændringer du foretager dig på ordrerne, tilbud, fakturaer bliver gemt i begge versioner.
Indstillingerne og informationerne på din virksomhed bliver også gemt i begge versioner.
Medarbejdernes rettigheder bliver ikke gemt og er dermed ikke ens i begge versioner. Du skal derfor opsætte brugerrettighederne på ny.
Ja – du kan godt bruge begge versioner af Ordrestyring.
Hvis du ikke kan tilgå den gamle version af Ordrestyring, er det fordi vi har rykket dig over på den nye platform permanent.
Kontakt os via e-mail, chat eller telefon.
Medarbejdernes rettigheder bliver ikke overført og er dermed ikke ens i begge versioner. Du skal derfor opsætte brugerrettighederne på ny ved at inddele dine medarbejdere i rettighedsgrupper.
Har du nogle spørgsmål?
Så tøv ikke med at kontakte os.
Telefon: +45 70 27 35 25
Mail: support@ordrestyring.dk
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?