Som rådgiver eller administrativ medarbejder ved du, hvor tidskrævende de administrative opgaver kan være. Med et digitalt system som Ordrestyring bliver planlægning og administrativt arbejde meget mere effektivt. I systemet samles det hele i én digital platform, som medarbejderne kan tilgå via både app på mobilen eller computeren på kontoret. Alt registreres i realtid, så I altid kan trække det nyeste data.
Ved at vælge et digitalt system, slipper I for pen og papir i virksomheden. I stedet er alt samlet ét sted, så ingenting bliver glemt eller overset i den travle hverdag.
Som rådgiver eller administrativ medarbejder ved du, hvor tidskrævende de administrative opgaver kan være. Med et digitalt system som Ordrestyring bliver planlægning og administrativt arbejde meget mere effektivt. I systemet samles det hele i én digital platform, som medarbejderne kan tilgå via både app på mobilen eller computeren på kontoret. Alt registreres i realtid, så I altid kan trække det nyeste data.
Ved at vælge et digitalt system, slipper I for pen og papir i virksomheden. I stedet er alt samlet ét sted, så ingenting bliver glemt eller overset i den travle hverdag.
Fuldt overblik over alle åbne og lukkede sager
Gem dokumentation og KS-skemaer på hver sag
Se virksomhedens data og økonomi i realtid
Integrér med bl.a. økonomi- og lønsystemer
Ordrestyring er et digitalt system specialudviklet til håndværkervirksomheder. Systemet både overskueligt og gearet til en travl hverdag med forskellige opgaver og krav. Med systemet Ordrestyring får I adgang til en række funktioner, der letter planlægningen af hverdagen:
Arbejdsdagen kan strømlines med planlægningsværktøjet, så alle ved, hvad de skal, når de møder ind. Det sparer tid og besvær inden for kommunikation og overlevering, så alle i stedet kan bruge deres energi på dét, de er bedst til.
Undervejs i arbejdet kan håndværkerne i marken tilføje både timer og materialer til hver enkelt sag. Så er der styr på materiale- og timeregistreringen, når slutfakturaren skal laves til kunden. Samtidigt sparer I tid på overlevering og papirarbejde, når alting er samlet ét sted digitalt.
Opret obligatoriske kvalitetssikringsskemaer til specifikke sager, så der altid er tjek på både kvalitet og dokumentation.
Medarbejdere deler billeder og video via appen. Det sikrer, at alle kan følge med i, hvordan projektet skrider frem.
Med integration til jeres eksisterende løn- og økonomisystemer bliver lønkørsel og bogføring mere præcis og kræver flere manuelle indtastninger. I slipper nemlig for at indtaste de fysiske timesedler og indscanne krøllede fakturaer. Det hele ligger allerede digitalt.
Vi ved, at der i det fleste tilfælde ikke just er sat tid af tril at indkøre nye processer og systemer. Derfor har vi gjort vores opstartsforløb så relevant som muligt. Så kan I komme hurtigt videre.
Opstartsforløbet fungere bedst hvis Mester og administration deltager på mødet. Vi skal nemlig sørge for, at jeres system bliver sat op korrekt fra start. Mellem vores første og næste møde får I mulighed for at arbejde med nogle af de basale funktioner i systemet. Inden I er kommet igennem opstartsforløbet, er systemet tilpasset til jeres virksomhed. Det inkluderer også en eventuel EDI-opsætning, så alle jeres leverandørfakturaer er tilgængelige i systemet.
Ordrestyring er ikke kun en hjælp for administrationen. Langt fra.
Med Ordrestyring får I et system, der nemt kan integreres med de systemer, som I bruger til daglig. Er I ny kunde, hjælper vi jer godt i gang med integrationerne i opstartsforløbet. Er I allerede kunde med spørgsmål til nye eller eksisterende integrationer, er I velkommen til at ringe eller skrive ind til vores support.
Der er god grund til, at over 30.000 håndværkere i Danmark allerede bruger Ordrestyring. Systemet gør hverdagen lettere med planlægning, registrering og dokumentation samlet ét sted.
Vil I også se, hvordan Ordrestyring kan være med til at lette det administrative besvær i virksomheden?
Book en gratis demonstration, så fører vi jer igennem systemet.
Med introduktionen af systemet og Ordrestyring får du en idé om, hvordan jeres forretning kan få gavn af Ordrestyring.
Book et 15 minutters møde her.
Gennem en demonstration af systemet får vi en snak om, hvordan I med Ordrestyring kan skabe en stærkere forretning.
Mødet varer 45 minutter og kan bookes her.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Udfyld formularen. Så kontakter vi dig og aftaler en tid, der passer dig.
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?
Få en gratis 30 minutters online demo og se hvad Ordrestyring kan gøre for din forretning.
Hvordan kan vi kontakte dig?